Dag allemaal,
ik heb mijn eliminator binnen ( snelle service blue tomato) en hij ziet er geil uit.
ik heb me helemaal scheel lopen zoeken naar bindings maar ik kom er maar niet .
De eliminator heeft een response rating van 9 of 10 en is een stijf board. Hoe hoger die taring hoe stijfer t board volgens mij(correct me if im wrong). Iedegeval ik vind de mooise bindingen voor prima prijzen maar ze komen niet verder dan response rating 6/7 en zijn 9 vd 10 op freestyle gericht en freeride.
De enige binding die voldoet is een burton c60 en die kost 400 e dat is duurder dan mijn board

. dat ga ik dus never doen, weet iemand een gescikte binding en kan iemand mij iets vertellen over het belang van een bepaalde response rate of stugheid want ik wil wel goede bindingen maar wel voor een normale prijs
is een response rate van 6/7 ook goed of moet ik daar niet aan beginnen, eigen ervaring met de eliminator en bindingen zijn altijd welkom
alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn zoveelste vraag....
ps:oja heeft iemand ervaring met dechatlon of is het troep kijk dat ze niet weten hoe ze een board maken wil ik wel geloven maar dat ze geen binding en schoenen kunnen maken geloof ik niet. graag hierover alleen als je ervaring met ze hebt. ik hou niet zo van mensen die gelijk zeggen dat iets kut is terwijl ze niet weten waar ze over praten.