Ola!
Eergister zijn we op zoek gegaan naar een leuke pousada, we hadden er een gevonden en we zouden later daar naartoe gaan maar eerst even de eerste kitesessie bekomen want de wind was goed! Dus meteen super kunnen knallen met de 10meter tot eind van de middag. Toen terug naar het hotel om de spullen te gaan verhuizen maar bleek dat er nog een was die goedkoper was en ook nog dichterbij het strand dus daar maar heen. We betalen nu 7euro per persoon met ontbijt inbegrepen. Dit ontbijtje is superlekkere koffie, verse mango,ananas,passievrucht,banaan enz. ook nog verse sappen hiervan dus ik eet nu eindelijk ook eens wat fruit! lunch is dan ook prima, 2euro voor 2 hamburgers met versgeperst guaranga(soort passievrucht) sap. Avondeten ook top, ze hebben hier echt de lekkerste biefstuk die je kan bedenken weer voor weinig. in de pousasa zitten ook nog een nederlander, een israelische piloot die boven washington vloog op 11 sept. en zag hoe het vliegtuigje het pentagon invloog, toen is hij maar gestopt met piloot zijn en nu zit ie hier 3maanden met ons opgescheept. Dan is er nog een Zwitser die ook erg grappig is en die ook 3maanden blijft. Elke avond gaan we met zn allen eten dus we hebben het wel prima zo.
De wind is hier bizar!! Elke dag met 10 meter of 7meter kite het water op in een short. Heerlijk is dat! dinsdag gaan we naar de lagune en dan huren we dus een buggy voor een dagje(20euro met 4pers dus 5pp, CHILL).
Ik heb het hier dus prima naar mijn zin en heb er geen probleem mee dat ik hier nou nog bijna 3maanden moet zitten hehe!!
Ciao
Emiel