|
|
|
|
Rick
Hero Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 December 2006, 20:13:45 » |
|
Ben vandaag stiekum nog ff geweest  (Nogmaals sorry Danny) Da Slufter was helemaal tioppie  Laag water, zonnetje, 7 graden, 20 knoopjes en mijn nieuwe 12 mtr.  De kou viel echt reuze mee, alleen aan en uitkleden was het ergste.... Ik had zelfs lekkere warme handjes  Als jullie morgen nog gaan, Have fun, en knal het jaar maar goed uit. Zal morgen voor mij niks worden, misschien zondag of maandag nog ff. C-ya
|
|
|
|
|
|
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal. (Albert Einstein)
|
|
|
|
|
Danny
Hero Member

kiten is de FhiZzLe!!!!
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 30 December 2006, 00:02:32 » |
|
Ben vandaag stiekum nog ff geweest  (Nogmaals sorry Danny) Hahaaa, gelijk heb je dude, varen met die geit! Als jullie nog gaan Roni en Pele, laat weten hoe het was, want het gaat flink poeieren aan zee! Mss ga ik zelf hier in de regio tjekken, mits het niet te veel regent.... Goed uiteinde en n mooi jaar met veel wind toegewenst. gr danny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roni-Size
Hero Member

SHUT UP AND KITE !!!
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 31 December 2006, 10:28:54 » |
|
3 lagen? nogal logisch dat je t warm had, gek!
Ja helemaal waar, zolang je op het water staat geen probleem en lekker warm. Maar kom je te water dan gaat het hard acheruit met de temperatuur. Ben niet overmoedig maar vaar toch wel vaak een stukje naar buiten om boven de golven omhoog te lopen en big airs te springen in cleanere golven buiten de branding. Is dan zomaar een half uur terug zwemmen ...als er wat zou gebeuren. Vandaag ook een hele mooie dag dudes. Ga straks rond 13.00 uur rijden en ff een uurtje varen op wijk mss zelfs met de 12 m2. Kww Aloha !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|