Over stuiteren gesproken...ik stond afgelopen weekend wederom te kijken van m'n eigen overoveroverenthousiasme......
Het weekend VOOR afgelopen weekend wask voor de eerste keer sinds maanden weeris naar de b'dam gereden...OOOooooooo, wat was dat mooi zeg; 12C en volle bak wind en zon (de zaterdag voor jullie op scheef hebben gespeeld); 3 uurtjes gerockt toen.....en tja, toen was voor mij het seizoen geopend en het kitebloed gierde door m'n lijfje...ik leek genezen van de baalsessies die ik had omdat ik noorwegen gemist had met jullie.....
maar afijn....toen kwam dus afgelopen weekend: zaterdag hele dag met 16m zitten pongelen hier in de buurt, t was af en aan....zondag kon ik eigenlijk niet...maarrrr...waaide het WEL, en hoe!
Nou, vraag me alsjeblieft niet HOE ik het gedaan heb, maar door heen en weer gemanipuleer (herkennen jullie dat?) is het toch gelukt een uurtje die dikke wind te kunnen meepakken op het einde van de dag (net voor het donker)....WAUW...ik was alleen..toen ik klaar was met pompen, kwam er als geroepen iemand aangewandeld, die gooide me omhoog en Oehhhhh...dat was supergaaf: springen, draaien, faceplants all over de place (benk eg goed in these days).....waar het eigenlijk om gaat, is dat ik van binnen zo sterk het gevoel had dat ik moest varen, dat daar best veel voor heeft moeten wijken......
en dan vaar ik nog eens niet es zo veel als de meeste kiters op dit forum....
zo, dat wouk ff delen...I rest my kees.