Ja Rick is naar wijk....
Sorry plan is gewijzigd, zag onderweg richting wijk dat er een flink buienfront langs de kust aan het trekken was, wat Wijk aan Zee nog voorbij moest.
Ik zag ook dat de buien Zeeland al voorbij waren en daar de zon en wind al redelijk door aan het komen was.
Toen maar besloten om richting Ouddorp te gaan.
Daar aangekomen was de zon en wind al dik aan, beloofde een leuk dagje te worden.
Ik had voor het eerst mijn nieuwe waveboardje bij me, wat ik wel in wat leuke golfjes uit wou proberen.
Rustig aan begonnen in de lekkere golfjes voor de kustlijn, ff wennen, maar had op een gegeven moment de smaak flink te pakken.
Had het zelfs al voor mekaar om op 1 golf meerdere cut-backs te maken……
Ik begon er steeds meer lol in te krijgen en wilde wel wat meer, en zag dat het upwind bij de Ooster al
gezellig druk was, dat zou niet voor niks zijn leek mij…….
Wat gaat dat upwind varen met zo'n golfsurfboardje toch easy zeg, 4 / 5 keer op en neer en ik was al bij
de vuurtoren.
En voor de Ooster kenners, die weten vast wel dat er voor de vuurtoren zo'n krul zandbak richting strand ligt.
OMG wat liepen daar mooie golfjes omheen zeg, en tussen de golfjes heerlijk vlak

Heb daar mijn mooiste golfritjes ever gemaakt…. (tot nu toe)
En terug naar buiten heb je toch ook wel leuke schansjes, waardoor je hoooooooog gaat.
Kwam zelfs nog 2 Limbo Locals tegen, waar ik samen nog wat lekkere ritjes mee gemaakt heb.
Moe maar voldaan in een streep een mini downwinder terug naar Ouddorp gemaakt.
Ik moest ff over die drempel heen, maar ga dat golfrijden toch wel erg leuk vinden denk ik.
Alleen dat gijpen…. kunnen ze daar niks anders op verzinnen, wat een ellende…..

Ach ja blijven oefenen
Wanneer gaan we een downwinder doen boys ??