pffffffffffffffffffffff heerlijk word weer moe van het lezen van alle wijsheden.
Ik ben van mening dat je op een lekker board en dat is in mijn geval een stijf boardje beetje agressief beuk boardje etc en daar platen op zou zetten dat het boardje rustiger word en dat het kanten van het board eenvoudiger word.
dus mijn gevoel met platen makkerlijker kanten en makkerlijker railen waardoor alles een stuk heftiger werd waardoor ik de eerste keer met platen al gelanceerd werd terwijl ik normaal aan het boarden was.
nadeel in mijn geval toch het gevoel maar dat is denk ik ook een kwestie van gevoel.
willen platen werken !!!!!!testen dus met tijdswaarneming veel op boarden en switchen heen en terug en dan pas kan je iets concreets voor jezelf zeggen of het werkt.
Een andere conclusie is het moet wel werken want anders staat niet de hele world cup erop en gaat iedereen veel harder (uitzondering daar gelaten)
verder hoe het ideale board versus stijheid gewicht schoenen bindingen gewicht platen etc mijn idee persoonlijk kijken wat past het best bij jou en blijf testen
Succes RG