Hahaha, niet gek die prijs voor 17 verdiepingen
Op termijn ergens halverwege tussen Zoetermeer en Landgraaf zou wel erg mooi zijn........
Dick, halverwege tussen zmeer en lgraaf is ongeveer Eindhoven
Citaat van: pep op 14 juli 2007, 06:52:15Dick, halverwege tussen zmeer en lgraaf is ongeveer Eindhoven Ja, maar landgraaf is 1,5 uur rijden...en zoetermeer volgens mij 1 uur en 3 kwartier...geen idee. Ik ben nog nooit naar zoetermeer geweest. Maarre...als er hier soulboarders in Eindhv. Komen wonen....dan is de dichtsbijzijnde piste Montana Snowcenter. ...oke....150 meter. Maar hey, ik train er wekelijks. Maar als je echt voor landgraaf gaat....Reken dan maar op 1,5 uur rijden.
Citaat van: SharX op 26 augustus 2007, 18:59:22Citaat van: pep op 14 juli 2007, 06:52:15Dick, halverwege tussen zmeer en lgraaf is ongeveer Eindhoven Ja, maar landgraaf is 1,5 uur rijden...en zoetermeer volgens mij 1 uur en 3 kwartier...geen idee. Ik ben nog nooit naar zoetermeer geweest. Maarre...als er hier soulboarders in Eindhv. Komen wonen....dan is de dichtsbijzijnde piste Montana Snowcenter. ...oke....150 meter. Maar hey, ik train er wekelijks. Maar als je echt voor landgraaf gaat....Reken dan maar op 1,5 uur rijden.met de fiets zeker ik rijd van boven breda in anderhalf uur naar landgraaf (170 km)45 min. zit ik in eindhoven dus met een uur moet het zeker lukkenen martijn kennende lukt dat zeer zeker lukken binnen het uurzeker als je tussen 5 en 6 's morgens weg rijd