Auteur Topic: Soulboarders cup 31 mei  (gelezen 417 keer)

karin

• Hero Member
Soulboarders cup 31 mei
« Gepost op: 5 mei 2008, 11:55:10 »
Ik ben even rond wezen neuzen of het mogelijk is om nog wat te regelen voor het weekeinde van 30, 31 mei en 1 juni. Helaas is dat weekeinde weer pinkpop en ben ik al te laat met het huren van caravans.
Ik heb contact gehad met de beheerder van Camping Colmond in Voerendaal en daar is op de camping nog voldende plaats.
www.colmont.nl

Hij vertelde dat we niet hoeven te bespreken maar dat het wel fijn zou zijn. We zouden toch wel graag bij elkaar op een stuk staan.Ik heb er duidelijk bij vertelt dat wij voor de sport gaan en niet voor Pinkpop en dat er ook kinderen bij zullen zijn.

Nu is mijn vraag aan jullie is er interesse om met Soulboarders en Chacaltaya op vrijdag avond 30 mei  naar de camping te gaan. Dan zaterdag de wedstrijd houden en na die tijd een gezamelijke BBQ. Dan zondag ochtend afbreken en nog even met elkaar te boarden.

Zijn er bij die dit ook leuk vinden en vermeld meteen of je zelf een tent/caravan/camper hebt. En of je eventueel ruimte hebt om iemand te laten logeren.
Of dat je graag gebruik zou willen maken van een tent van een ander.

Wacht niet te lang met beslissen want we moeten dan met elkaar ook nog wat dingen bespreken. Zoals
*het ontbijt zaterdag ochtend.
*de BBQ
*het drinken
*het ontbijt zondag morgen.
Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat het allemaal op de schouders van een paar mensen komt.

Mocht je liever niet reageren op het forum dan kan je mij ook mailen.
karin.brakenhoff@quicknet.nl