Auteur Topic: Helaas, geen KLM.  (gelezen 812 keer)

Fromthetol

• Hero Member
Helaas, geen KLM.
« Gepost op: 15 juli 2005, 08:40:57 »
Beste Soulboarders,

Drie jaar geleden starte ik mijn opleiding aan de KLM luchtvaartschool en vorig jaar was ik klaar.
Jullie zijn vanaf het begin heel erg geinteresseerd geweest hoe het er voor staat en of ik al een baan heb etc. Daarom dit bericht om jullie even de nieuwe stand van zaken te geven.

Ik heb de sollicitatieprocedure van KLM doorlopen en ben helaas niet aangenomen. Reden: ik heb algemeen een te slechte indruk gegeven. Meer feedback heb ik helaas niet gekregen. Feit is dat ik niet de beste van de klas was. Feit is ook dat ik heel erg tegen het gesprek op zag. Ik ben daarmee omgegaan door me zeer goed voor te bereiden, achteraf misschien te goed. Te gefocused het gesprek ingegaan, en daarbij heb ik misschien wel het belangrijkste deel uit het oog verloren: gewoon lekker enthousiast zijn en tonen dat je een leuke, gemotiveerde collega bent. Ze twijfelen aan mijn potentieel als gezagvoerder op de grote vloot. Tja, ik twijfel aan een hoop in mijn leven maar daar dus NIET aan mijn potentieel als gezagvoerder..

Voor het eerst gebeurt het me dat ik ergens mijn zinnen op zet en dat dat tegen me werkt, dat kan dus ook.

Wat nu? Simpel: even slikken en weer doorgaan. Het is een hele grote teleurstelling maar niet meer dan dat. Ik heb een mooi vak geleerd, en de lucht in zal ik. Maar Nederland is klein dus er bestaat een redelijke kans dat ik mijn geluk ergens anders zal gaan beproeven. Ik heb een internationaal vak geleerd en de wereld is mijn werkgebied. Anne steunt me hier volledig in en dat is echt helemaal te gek. We zitten samen met de wereldkaart en de Stormrider Guide (lonely planet voor surfers, red.) voor ons neus te kijken wat een mooi plekkie zou zijn om mijn carriere te starten. Maar ik ben realistisch genoeg . Het meest kritische moment van een vliegcarriere is de start; hoe meer uren hoe meer ik waard ben. Dus die carriere moet van de grond en ik pak in principe alles aan wat op mijn weg zal komen.

Vanmiddag gaat het waaien, life is still good!

Groetjes, Bart

xray

• Administrator
  • Hero Member
Re: Helaas, geen KLM.
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2005, 09:32:51 »
This sucks big time man! Ben je zo lang mee bezig geweest en handelen ze het zo af!
-----------------------------
Einfach curven machen (Peter Bauer)
http://www.shoponline.nl

Roni-Size

• Hero Member
  • SHUT UP AND KITE !!!
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2005, 10:47:52 »
Dat is erg jammer Bart, had eigenlijk verwacht  binnenkort een keer met je mee te vliegen.

Maar jou  kennende laat je je niet (kisten) en ga je gewoon met jou plannetje door.
Niet opgeven hoor, sterkte Ronald.

P.s. ga je vanmiddag ook Kiten ???
Zie post Harmen.

Rwin

• Organisatie
  • Hero Member
  • *
  • No pain, no gain
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2005, 12:44:50 »
Sterkte Bart! Jammer dat ze niet wat meer commentaar hebben  geven, hier kun je inderdaad niet veel mee.
Succes in ieder geval met je carriÎre!
Go hammer - go hardboots! :H

Rick

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: 15 juli 2005, 16:42:29 »
Dat is idd heel erg balen, maar je zal echt wel een andere bestemming vinden om aan
je vlieg-uren te komen...... 
Tellen de kite-vlieg-uren ook mee  ???  ???

Sterkte Rick
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
(Albert Einstein)

pep

• Organisatie
  • Hero Member
  • *
  • There ain't no bad snow, only bad skiÎrs...
    • Peppie's homepage
« Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2005, 17:20:24 »
Hoi Bart,

Jammer man, echt klote. Wellicht Omur air, kan je uren maken en als je na 5 jaar nog leeft wil iedere maatschappij je hebben, want dan ben je Ècht een top-ace! Sterkte en kite ze!

Pep en Daan

Robby G

• Hero Member
  • mister Robby G
« Reactie #6 Gepost op: 18 juli 2005, 19:32:32 »
tja matig zeker omdat je ervoor ging maar inderdaad je hebt een wereld beroep dus misschien dat het ergens anders wel lukt bart de gezagsvoerder ha ha relax maar ja sterkte man spreek je later

ps deze week kiten !!!
 heb tijd

Mazzel Robby G
Robby G