Ik kreeg voor 9 uur al een telefoontje van David en Andy (2 mede Limbo's) dat ze al voorbij luik waren
en er al flink wat sneeuw lag, maar dat ze toch liever doorreden naar de Baraque.
Toen maar eens een rondje gaan bellen waar de rest zat, Ernst moest nog een verdwaalde Emiel
ergens oppikken.............
Willem was ook al onderweg, maar moest nog even terug naar huis omdat hij het een en ander vergeten was.
Ray stond ook op het punt om te vertrekken, en heeft toen Willem onderweg opgepikt.
En die moest in Weert nog wat oppikken............ het had volgens mij iets met een trapeze te maken......
Toen toch maar besloten om zelf aan te rijden, omdat de voorspellingen na de middag niet best waren,
wou ik er toch vroeg bij zijn.
Onderweg al een telefoontje van de 2 verkenners gekregen dat er sneeuw en wind voldoende was

Daar aankomend zag ik de kites al in de verte op en neer knallen

Snel de 12 opgepompt en gaan met die banaan, er stond echt een prima windje, de sneeuw was genoeg,
maar had iets meer mogen zijn.
Na een tijdje kwamen Ray en Willem ook aan zetten en Ernst, Bobby en de dames kwamen ook aan,
kort daarna kwamen Airwin + broer ook nog.
Het veldje werd door het groepje systematisch omgeploegd.
En het luchtruim werd regelmatig verstoord

De wind begon steeds meer aan te trekken, er werden al 8 metertjes opgepompt, en de sneeuwbuien
kwamen ook flink opzetten.
Op een gegeven moment ging het zo tekeer dat het echt gevaarlijk werd,
en iedereen hield het toch voor gezien, de sneeuw kwam gewoon horizontaal voorbij.
Er zijn er nog een paar de skipiste gaan opzoeken maar het was zo bizar druk daar dat ik niet wist hoe snel
ik daar weg moest komen.
Toen na wat gegeten te hebben met Ray en Willem de helse rit huiswaarts gemaakt, wat een pokkehontas weer......
Ray, waren de verkeersborden zo volgesneeuwd dat ze niet meer te lezen waren ??
Thuiskomend toch eerst de spullen maar ff afgespoeld..... shit !!!
Was lekker jongens, op naar de volgende

snowkite sessie