Weet iemand al waar er foto's te vinden zijn?
Op Hanglos is via het Topic 'down to the spot' te volgen of JeePee al foto's gepost heeft, maar die hele site hangt een beetje los want ik kom r maar niet door.......
Was verder weer een super goed georganiseerd evenement zeg! Met Rob,Willem,Rick & Roni ingeschreven in de eerste startgroep n met een dikke vrachtwagen vervoerd over het strand.......Blijkt die vrachtwagen 6 aangedreven wielen te hebben n een automaat, wat killing is op het strand. Groef zich bij paal soixante neuf volledig in tot aan zijn assen. Patrick, onze snowkitevriend n eigenaar van het gelijknamige strandpaviljoen kwam nog even kijken met zijn tractor maar kon ook niet veel doen.
Ach dan gaan we hier toch het water op hahahahaha.
Owww 1 mooie anecdote moet ik even delen. Het is dus helemaal HOT om strapless te kiten, oftewel als je die voetbanden r nog op hebt, n je hebt je boardshort nog over je pak aan, dan hoor je r toch weer niet bij;-) Stond er een door het zoute water en de wind volledig geblondeerd knulletje naast me in de vrachtwagen, zegt hij tegen mij..."waarom heb je die voetbanden er nog op zitten?" ...."Nou ik vind het geweldig om lekker golven te rijden, maar dat vliegen hoort r ook bij, n zonder voetbanden ken ik maar 1 persoon op deze planeet die ik dat ook zie doen".
Tijdens de downwinder zag ik dat knulletje lekker golfrijden. Af n toe wel zijn kite droppen, vanwege het feit dat je het dan wel druk hebt, maar af n toe zag ik hem vanaf the third floor omhoog kijken.
Aangekomen bij The spot waren we nog lang niet moe n stond die vrachtwagen nog niet klaar voor de volgende ronde dus waren de soulbaerders nog even wat hangtime aan het scoren....Roni zag ik als een appolo 14 door de lucht schieten n ook al maken die knullen mooie kiteloops, zow hoog als wij gingen lukte hen gewoon niet.
De geblondeerde kiter had zijn strapless board inmiddels ingeruild voor de twintip (Naish heeft zowaar fluor twintips!) n was ook lekker aan het rippen.
De tweede ronde voor het blauwe team zag ik al verdomd weinig surfboardjes meer in de vrachtwagen n was het meerdendeel toch op de twintip over gestapt. Ik kon het niet laten om even die blonde aap te vragen waar hij zijn surfboardje had gelaten.......
OLDSCHOOL ROCKS!