Auteur Topic: AmsterdamSlalomSchool  (gelezen 12075 keer)

FlavioBadenes

• Newbie
  • *
Re: AmsterdamSlalomSchool
« Reactie #100 Gepost op: 15 juli 2009, 12:20:28 »
I have it. The original and the sequel, made in the 90's !!! ;D

And I saw it in the theater back in 1971 in Rio de Janeiro

in the meanwhile in Amsterdam....

http://www.slotervaart.amsterdam.nl/@218634/eerste_grote_succes/
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2009, 17:03:09 door FlavioBadenes »

Rwin

• Organisatie
  • Hero Member
  • *
  • No pain, no gain
« Reactie #101 Gepost op: 15 juli 2009, 17:42:17 »
Yo Flavor Flav,

Dat stukkie lijkt wel geschreven door een kleuter van de lagere school; het staat nog vol met fouten. (en nee, Word haalt echt niet alles voor u eruit ;) )

Doe verder ook ff de naam van Bart aanpassen, 't is geen Burnikhuis namelijk.
Go hammer - go hardboots! :H

Rwin

• Organisatie
  • Hero Member
  • *
  • No pain, no gain
« Reactie #102 Gepost op: 15 juli 2009, 17:49:23 »
Uhm, de naam van Ernst is ook vaut geschreven. En natuurlijk is het volkomen begrijpelijk dat je die andere Nederlandse deelnemer niet noemt...

Wat een volwassen gedoe weer?!  ???
Go hammer - go hardboots! :H

FlavioBadenes

• Newbie
  • *
« Reactie #103 Gepost op: 15 juli 2009, 18:19:33 »
Yo Flavor Flav,

Dat stukkie lijkt wel geschreven door een kleuter van de lagere school; het staat nog vol met fouten. (en nee, Word haalt echt niet alles voor u eruit ;) )

I didn't write it Rwin, so no problems. But I see what you mean.
I wrote a couple of lines in English and then someone in the staatsdeel translated it. My written Dutch is even worst than that!!  ;D
The wrong names that is then my fault!! Bart is going to kill me I keep on misspelling his name over and over.
You should see the amount of times people misspell my name. But besides that Ernst did something really important for slalom skateboarding in Holland. He did.

Jornt

• Hero Member
  • Don't hassell the hoff
« Reactie #104 Gepost op: 15 juli 2009, 20:04:56 »
Maybe this website will help improve your spelling: http://www.engrish.com

(I don't understand no wood of it) ;)

Yo Flavor Flav,

I didn't write it Rwin, so no problems. But I see what you mean.
I wrote a couple of lines in English and then someone in the staatsdeel translated it. My written Dutch is even worst than that!!  ;D
The wrong names that is then my fault!! Bart is going to kill me I keep on misspelling his name over and over.
You should see the amount of times people misspell my name. But besides that Ernst did something really important for slalom skateboarding in Holland. He did.
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2009, 20:09:48 door Jornt »

Martijn Nijs

• Gast
« Reactie #105 Gepost op: 15 juli 2009, 21:03:10 »
Dear Flavio,

"You agree, through your use of this forum, that you will not post any material which is false, defamatory, inaccurate, abusive, vulgar, hateful, harassing, obscene, profane, sexually oriented, threatening, invasive of a person's privacy, adult material, or otherwise in violation of any International or United States Federal law. You also agree not to post any copyrighted material unless you own the copyright or you have written consent from the owner of the copyrighted material. Spam, flooding, advertisements, chain letters, pyramid schemes, and solicitations are also forbidden on this forum".

Please read the information above, you're posting messages in conflict with these rules all the time, need I say more.

You, dear Sir, are a liar and a cheat, no doubt about it!
I hope you and Ernst have fun together, damn, you guys make me feel sick.........
But as you are  now deemed responsible for Ernst's  level of riding I can Imagine why he (Ernst) would promote a commercial enterprise like "the ASS school" here on this forum.

Martijn

PS. all your reactionary posts make me feel more righteous than ever before!   

« Laatst bewerkt op: 16 juli 2009, 06:11:02 door Martijn Nijs »

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #106 Gepost op: 15 juli 2009, 22:26:59 »
Doe ff normaal jongens.....Jullie proberen hier een beetje volwassen te doen, maar kijk eerst eens naar jezelf!

Never grow up!

xray

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #107 Gepost op: 16 juli 2009, 11:40:47 »
Als we gaan moddergooien dan ga ik dit topic sluiten! |P
Graag met respect met elkaar omgaan. Er is geen 1 waarheid, ieder heeft zijn eigen.
-----------------------------
Einfach curven machen (Peter Bauer)
http://www.shoponline.nl

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #108 Gepost op: 16 juli 2009, 12:35:15 »
Als we gaan moddergooien dan ga ik dit topic sluiten! |P
Graag met respect met elkaar omgaan. Er is geen 1 waarheid, ieder heeft zijn eigen.

N zo ist maar net.... thnx X-ray!

FlavioBadenes

• Newbie
  • *
« Reactie #109 Gepost op: 24 juli 2009, 14:22:37 »
IF..... and that is a big IF the weather is good tomorrow then we will be going to the ASS School again.

but... just in case the weather sucks, like it has been doing for the last couple of days, maybe you want to check the AmsterdamnAM  Amateur street contest at the Amsterdam Skatepark. All the best amateurs from the world will be competing for the 15,000 euro prize purse.
This Saturday and Sunday at the Amsterdam Skatepark. Their website is:

http://www.skateparkamsterdam.nl/

More info about the contest?

http://www.volcomeurope.com/news/article.asp?sid=&articleID=363

FlavioBadenes

• Newbie
  • *
« Reactie #110 Gepost op: 24 juli 2009, 22:05:51 »

FlavioBadenes

• Newbie
  • *
« Reactie #111 Gepost op: 5 augustus 2009, 21:46:00 »
Saturday we will be discussing the Amsterdam 2009 event at the ASS school. From 9AM on.

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #112 Gepost op: 24 augustus 2009, 15:52:47 »
We zijn al een heel end op weg in de voorbereidingen voor de amsterdamslalomskateboarding wedstrijd van 4-5 & 6 september.
2 supergave startramps, dito tijdwaarneming n een waanzinnig parcours liggen al ready 2 go. We zijn echter nog op zoek naar een persoon die achter de laptop de tijden controleert en het aantal omgestoten cones invoert.
Aangezien alle nederlandse slalommers of meerijden met de amateurs of al andere taken hebben, hebben we hier iemand voor nodig. Tijdens de pro-races kan er eventueel gewisseld worden met iemand anders. het gaat dus om de ochtend en middag van 4, 5 en 6 september.

hier staat een kleine financiële vergoeding tegenover plus eten voor drie dagen en een ASS 2009 t-shirt. owja, en een flinke waardering van de organisatie!

(Ernst&Bart)
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2009, 17:35:10 door soulsurfer »

FlavioBadenes

• Newbie
  • *
« Reactie #113 Gepost op: 31 augustus 2009, 21:46:19 »
OK, we are ready to go here in Amsterdam,

First of all I was glad to know that Dominik Kowalski will be present. He is and will always be very welcome to our contest.

PRO's

We have a minimum prize purse of 1,000.00 euros for the PRO's and 40 euros per PRO rider on top of that.

We will brake down the money among the first three places of each modality.

Besides that the first three also get a Delft tile as trophies. you can use them to decorate your backyard pool or hang them on the wall.

AMS:

Goodies  provided by our sponsors and tiles as trophies

Food:

Three days: I changed one of the days to pizza to avoid tree days of Mex Tex.

Public:

In order to get more public to attend we will share the venue on Saturday with one of the most important bicycle races in Holland.

We have hired special light poles that will allow us to race until later on the day, so the idea is to try to end the contest on Sunday 16 hrs, allowing some riders to make it on time to their flights back home.

Schedule:

Friday September 4th starting at 10 AM:

TS AM QUAL
TS PRO QUAL

TS PRO Finals
TS AM Finals

Sp AM QUAL
Sp PRO QUAL

Saturday September 5th starting at 10 AM:

Sp PRO Finals
Sp AM Finals

From 1PM until 4PM
Bicycle race on the venue, we stop for the bicycles and go eat, and skate on the half-pipe we have on the premises. Of course you can watch the race as well.

HS AM QUAL
HS PRO QUAL

Sunday September 6th starting at 10 AM:

On this day we also have some time slack if we have any delays on the previous days.

HS PRO Finals
HS AM Finals

Important information concerning the camping site:

Using of the camping site is totally FREE of costs, just bring you tent.

PLEASE use the trash bags we will provide, DO NOT light a fire at any time while on the camping site.
Showers are available, toilets as well.

The weather report is good, Sunday being the hottest day but the previous days will be dry. I will keep everybody informed.

Have a good week and see you here in Amsterdam.

Emiel

• Hero Member
  • Kiten tot je geen zin meer heb..
    • EmielRense
« Reactie #114 Gepost op: 1 september 2009, 23:56:56 »
heb helaas echt geen tijd behalve zaterdag maar dan wind. Andere keer wil ik zeker wel meehelpen ernst, moet je maar even bellen :)
EmielRense.com

Roni-Size

• Hero Member
  • SHUT UP AND KITE !!!
« Reactie #115 Gepost op: 2 september 2009, 06:59:57 »
druk met de kids maar mss kom ik zondag ff kijken met Keziah....
lijkt me wel weer gezellig...

Willem

• Hero Member
« Reactie #116 Gepost op: 6 september 2009, 17:51:35 »
en?

Roni-Size

• Hero Member
  • SHUT UP AND KITE !!!
« Reactie #117 Gepost op: 6 september 2009, 21:15:03 »
het was gezellig en  kids hebben zich ook weer vermaakt vanmiddag ...
Goed gedaan Ernst en Debbie en Lars .....
onwijs mooie start ramp heb je gebouwd man...

Roni-Size

• Hero Member
  • SHUT UP AND KITE !!!
« Reactie #118 Gepost op: 6 september 2009, 21:15:51 »
ernst

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #119 Gepost op: 6 september 2009, 21:47:07 »
en?

Was helemaal tegek! kom volgend jaar eens ff kijken.......al is t maar voor een kwartiertje, je weet niet wat je ziet!

Vorig jaar deed ik voor het eerst mee aan deze wedstrijd en terwijl ik op internet al zag waar die pro's op rondreden, wilde ik deze wedstrijd meemaken op het board waarvan ik van d8 dat het slalomskateboarding om ging........Het was een cultuurshock van heb ik jou daar, maar ik genoot ervan en het feit dat ik door de tight kwam op dat plankie was voor mij al een overwinning. Dat ik daarbij 53e werd van de 55 maakte mij g1 snars uit.
Ik heb daarna met1 echt goeie shit aangeschaft en ben gaan trainen. N nu, een half jaar nadat ik alles in huis heb gehaald en m’n achterste wielen al helemaal aan gort gereden heb zit ik met een grote grijns achter het beeldscherm.
Was Dominic Kowalski vorig jaar nog mijlen ver weg, nu strijde ik tussen de pro’s om het erepodium en al scheelt het als je echt goed kijkt nog een seconde……Ik heb ze bang gezien! Dominic maakte al1 tegen mij een DSQ en datzelfde deed de Voormalig wereldkampioen amateurs Vincent Perruchon.
Te veel verhalen, zoals dit….. Vanochtend was ik in trainingsruns met Vincent aan t sparren en ik d8 al holy fock, hoe kan ik ooit in de tight voor deze gast geëindigd zijn……toen hij na mij met 3 tiende sec te verslaan in de halve finale mooi won van Christoph Baumann en verteld was dat hij de wereldkampioen amateurs is geweest werd me meer duidelijk.

Na al het commentaar wat Flavio over zich heen kreeg vanwege de wedstrijd van vorig jaar hebben wij met the Dutch crew…(Flavio,Bart, Wouter, Cyrill, Jeroen en ik) een fantastische wedstrijd op poten gezet. 3 dagen met vol racen!
De startramps waren Top, het timingsystem was top, de races waren top, de sfeer, het eten, de locatie afijn ik kan makkelijk nog een half uurtje doorgaan hoor.
Ik weet ook wel waarom ik dit zo leuk vind, want ik ben nog net niet met een  skateboard onder m’n voeten geboren, maar het scheelde niet veel.

FF een klein stukje zelfverheerlijking, want jullie komen toch niet hahahaha.

1st Dominik Kowalski (D) 2nd Christopher Baumann (D) 3rd Ernst van der Boom (NL) 4th Vincent Berruchon (F)

Wow, Ernst on the podium! Is this the first podium for a Dutch racer in a Main event?
Very promising - Congratulations!

/Jani

I don’t care what anyone says. You can be the best freesurfer in the world but you will never gain legitimacy until you compete. I tell that to everybody. No one cares unless you win. (Joel Tudor)

Emiel

• Hero Member
  • Kiten tot je geen zin meer heb..
    • EmielRense
« Reactie #120 Gepost op: 6 september 2009, 21:47:27 »
veel soulboarders op het podium! TOP!
EmielRense.com

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #121 Gepost op: 6 september 2009, 21:50:57 »
Gaaf dat je die foto's erbij gezet hebt Roni-Size! Als Keziah dit een beetje gaat trainen, weet je niet wat je ziet. Die gast heeft zo'n lef! n ik weet van wie hij dat heeft ;)

Robby G

• Hero Member
  • mister Robby G
« Reactie #122 Gepost op: 6 september 2009, 23:09:21 »
Ja was erg gaaf om een dagje mee te draaien het evenement was erg strak georganiseerd startramps dik dik ernst weer (lees teveel ze best gedaan).
En gewoon gaaf om de pro's dutchies en kids door de slalom heen te zien gaan.
Bart thanks dat ik je deck mocht lenen!!

RG

kom snel weer een keer trainen komende zaterdagen druk druk  ;) ;) ;)
Robby G

Kees

• Hero Member
« Reactie #123 Gepost op: 7 september 2009, 07:07:18 »
Gaaf EJ, top verhaal en natuurlijk op het podium. Harde trainen heeft geloond.

Marc

• Administrator
  • Hero Member
    • GraphicMix
« Reactie #124 Gepost op: 7 september 2009, 10:37:49 »
erg cool Ernst! Helaas zat mijn weekend helemaal vol maar volgend jaar kom ik zeker kijken.