en?
Was helemaal tegek! kom volgend jaar eens ff kijken.......al is t maar voor een kwartiertje, je weet niet wat je ziet!
Vorig jaar deed ik voor het eerst mee aan deze wedstrijd en terwijl ik op internet al zag waar die pro's op rondreden, wilde ik deze wedstrijd meemaken op het board waarvan ik van d8 dat het slalomskateboarding om ging........Het was een cultuurshock van heb ik jou daar, maar ik genoot ervan en het feit dat ik door de tight kwam op dat plankie was voor mij al een overwinning. Dat ik daarbij 53e werd van de 55 maakte mij g1 snars uit.
Ik heb daarna met1 echt goeie shit aangeschaft en ben gaan trainen. N nu, een half jaar nadat ik alles in huis heb gehaald en m’n achterste wielen al helemaal aan gort gereden heb zit ik met een grote grijns achter het beeldscherm.
Was Dominic Kowalski vorig jaar nog mijlen ver weg, nu strijde ik tussen de pro’s om het erepodium en al scheelt het als je echt goed kijkt nog een seconde……Ik heb ze bang gezien! Dominic maakte al1 tegen mij een DSQ en datzelfde deed de Voormalig wereldkampioen amateurs Vincent Perruchon.
Te veel verhalen, zoals dit….. Vanochtend was ik in trainingsruns met Vincent aan t sparren en ik d8 al holy fock, hoe kan ik ooit in de tight voor deze gast geëindigd zijn……toen hij na mij met 3 tiende sec te verslaan in de halve finale mooi won van Christoph Baumann en verteld was dat hij de wereldkampioen amateurs is geweest werd me meer duidelijk.
Na al het commentaar wat Flavio over zich heen kreeg vanwege de wedstrijd van vorig jaar hebben wij met the Dutch crew…(Flavio,Bart, Wouter, Cyrill, Jeroen en ik) een fantastische wedstrijd op poten gezet. 3 dagen met vol racen!
De startramps waren Top, het timingsystem was top, de races waren top, de sfeer, het eten, de locatie afijn ik kan makkelijk nog een half uurtje doorgaan hoor.
Ik weet ook wel waarom ik dit zo leuk vind, want ik ben nog net niet met een skateboard onder m’n voeten geboren, maar het scheelde niet veel.
FF een klein stukje zelfverheerlijking, want jullie komen toch niet hahahaha.
1st Dominik Kowalski (D) 2nd Christopher Baumann (D) 3rd Ernst van der Boom (NL) 4th Vincent Berruchon (F)
Wow, Ernst on the podium! Is this the first podium for a Dutch racer in a Main event?
Very promising - Congratulations!
/Jani
I don’t care what anyone says. You can be the best freesurfer in the world but you will never gain legitimacy until you compete. I tell that to everybody. No one cares unless you win. (Joel Tudor)