Auteur Topic: /*\/*\/*\AmsterdamSlalomSchool /*\/*\/*\  (gelezen 13194 keer)

soulsurfer

• Hero Member
Re: AmsterdamSlalomSchool
« Reactie #250 Gepost op: 10 mei 2011, 13:56:06 »
Dank jullie wel! Ik zat net nog even de statistieken te bekijken van de hybrid,
N dan is het verschil heel erg klijn geworden! Nu nog maar tienden tot honderdsten verschil met de wereldtop! N de enige die een tijd heeft gereden onder de 15.5 clean!

Dit is ook een mooie compilatie....
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DPQ3oOQMPKXw&h=449bc
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2011, 18:03:35 door soulsurfer »

soulsurfer

• Hero Member
Re:AmsterdamSlalomSchool
« Reactie #251 Gepost op: 20 mei 2011, 21:51:11 »
Morgen komt Marcus Roch bij ons meetrainen! Heerlijk weer voor een stevige training ;)

Roni-Size

• Hero Member
  • SHUT UP AND KITE !!!
« Reactie #252 Gepost op: 20 mei 2011, 22:30:57 »
ben er met keziah ook bij gezellig

Kees

• Hero Member
« Reactie #253 Gepost op: 23 mei 2011, 07:28:14 »
Jullie vragen je natuurlijk af wat Jeen nu weer aan het doen was. Had een jeugdvoetbaltoernooi. Voetbal is nu klaar. Dus kom snel een keer neer Sloten.

Emiel

• Hero Member
  • Kiten tot je geen zin meer heb..
    • EmielRense
« Reactie #254 Gepost op: 29 juli 2011, 14:26:02 »
oke, heb nog wat extra motivatie wegens een dealtje met een vriend van me, dus nu snel op zoek naar skateboard en dan kom ik binnenkort ook eens langs bij jullie!
EmielRense.com

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #255 Gepost op: 3 oktober 2011, 15:54:08 »
Ow jongens ff een update wat het slalomskateboarden betreft...... Gisteren zo'n gave wedstrijddag gehad en op 1 onderdeel Marcus Roch (was een maand terug nog 8e op het EK in grenoble) achter me weten te houden!

Vanwege het feit dat we een paar belangrijke wedstrijden zijn misgelopen deze zomer....(Grenoble kwam een week te vroeg en Berlijn werd gecanseled vanwege straatvergunningen) kwamen we een een aantal weken geleden vanuit de ASSS op het idee om zelf nog een  ISSA race te organiseren. Vanwege de korte aanloop viel het totaal aantal deelnemers een beetje tegen, maar dat maakte de pret r zeker niet minder om. Zo kwam Donald Campbel (de man van Pavel) met een leger duitsers naar ons toe. Ja, en Markus Roch..... Heeft maar 1 doel voor ogen n dat is de worlds, traint veel met Dominic en zijn stijl is identiek! zelfs gaat hij in de trainingen af en toe harder dan Dom naar beneden.

In de Hybrid was Markus duidelijk wat sneller dan ik n toen we elkaar in de finale tegenkwamen was het close en hadden we schitterende runs.
De tight was op mijn lijf geschreven...ik had m'n nieuwe wielsetup n toplagertjes n hij voelde goed aan. Toch wist Markus weer snellere tijden neer te zetten in de kwalifications...In de finale stonden we weer tegenover elkaar. Ik wilde dit keer dolgraag winnen en speelde het spel zoals ik vroeger in de parralel slalom snowboarden speelde....In gedachten stond ik weer tegenover Leon The, die mischien niet zo snel ging in de kwali's maar waar iedereen voor vreesde in de eliminaties.
Als een jekko ging ik van start en wat genoot ik toen ik m'n snelste tijden reed terwijl ik alle cones liet staan n ik bij Markus connetjes om hoorde gaan en hem SCHEISSE hoorde zeggen!
2 keer had ik hem in de pocked n wat voelde dat goed zeg!
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2011, 15:56:34 door soulsurfer »

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #256 Gepost op: 3 oktober 2011, 15:58:29 »
Wat ziet die gast r toch bruut uit zeg met die gave tatoos!

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #257 Gepost op: 3 oktober 2011, 16:00:41 »
Ready to launch & Mission nearly accomplished.............

Robby G

• Hero Member
  • mister Robby G
« Reactie #258 Gepost op: 3 oktober 2011, 18:27:27 »
volgende keer ben ik erbij (de hele dag ;-) )
Robby G

soulsurfer

• Hero Member
« Reactie #259 Gepost op: 14 mei 2012, 16:01:57 »
volgende keer ben ik erbij (de hele dag ;-) )

Dit soort beloftes blijven toch moeilijk voor Robby-G, maar al was hij er niet de hele dag bij, in de hybrid was hij wel de snelste nederlander(14.362), 12 honderdste sneller dan Bart Brunninkhuis14.374.

soulsurfer

• Hero Member
Re: /*\/*\/*\AmsterdamSlalomSchool /*\/*\/*\
« Reactie #260 Gepost op: 14 mei 2012, 17:49:53 »
Ja, hoe waardeloos is dat, je traint hard en bereid je voor op schitterende wedstrijden zoals de Amsterdam Slalom Series 6, de wedstrijd op trocadero tegenover de eifeltoren tijdens het pinksterweekend en the Worlds vlak bij de deur nl in Duitsland.
Ik was met materiaal aan het testen, zag n.l. dat ik 2 jaar terug op de Worlds echt nog moest trainen op m'n tight. N vorig jaar heb ik daar al flinke vorderingen mee gemaakt. Nu trainde ik vaak slaloms waar niemand fatsoenlijk doorheen kon komen. De nieuweste vorm van tight (een soort slang) zette ik op 6 voet of 5,5 voet n dan niet die 30,48 cm maar gewoon de lengte van m'n schoenzool nl 29 cm hahahaha.
N het ging top met de voorbereidingen tot ik tijdens een training op een hele lullige manier m'n pols brak.
N hoe zuur is het dan als er tijdens de ASS 666 een veld racers zich aanmeld waar je u tegen zegt. We hadden inmiddels de A status n dan komen ze hoor! Italianen, spanjaards,russen, tjechen, polen,engelsen 1 amerikaan, zweden, brazilianen n natuurlijk onze oosterburen kwamen erop af. N hadden we de laatste tijd veel regen, dit weekend was volledig droog.
Dominique kowalski was eigenlijk de enige topper die ontbrak, maar hij had al begin dit jaar aangekondigd een sabbatical te nemen om een oude ford mustang op te gaan knappen. MAAR ik ben benieuwd of hij het wel geredt zou hebben tegen het geweld uit zweden , want wat gaat die Viking als een raket zeg.
Rob ging ook goed, was zelf sneller dan de nieuwe nederlands kampioen Bart Brunninkhuis maar kon helaas niet alle wedstrijden meerijden.
Debbie en ik hebben r alles aan gedaan om deze ASS 666 zo goed mogelijk te laten verlopen n uit alle lovende opmerkingen blijkt wel dat het geslaagd is!

N als je dan 2 dagen lang zit te kijken, alle cijfertjes noteerd en voor je de besten van deze planeet naar beneden ziet scheuren dan kan ik het op een gegeven moment niet meer houden hoor, bij een schitterende GS uitgezet door het Zweedse team. Ik reed uiterst voorzichtig de eerste run (na de wedstrijd eej) toen nog een keer van de ramp....Ja n hij voelde zo lekker met die Centrax achterwielen, dus nog 1 keertje terwijl ik de tijdwaarneming stiekem aangezet had....... Hihihi zonder met m'n linker arm af te kunnen zetten n met 1 arm op de borst pushte ik r toch nog een snelste tijd voor de nederlanders uit, maar dit alles uiteraard buiten mededingen. Was wel heel benieuwd waar ik gekomen was zonder deze blessure, maar we zullen het nooit weten.

live is a bitch and then you die!

Roni-Size

• Hero Member
  • SHUT UP AND KITE !!!
Re: /*\/*\/*\AmsterdamSlalomSchool /*\/*\/*\
« Reactie #261 Gepost op: 14 mei 2012, 19:56:01 »
Jammer kerel...ik weet zeker dat je een heel eind was gekomen...mooi verslag..had jammer genoeg geen tijd om te komen kijken gister...en wat een geluk met het weer hebben jullie gehad...snel opknappen ik  mis je op het water...;-).  Aloha !!!