Ja, hoe waardeloos is dat, je traint hard en bereid je voor op schitterende wedstrijden zoals de Amsterdam Slalom Series 6, de wedstrijd op trocadero tegenover de eifeltoren tijdens het pinksterweekend en the Worlds vlak bij de deur nl in Duitsland.
Ik was met materiaal aan het testen, zag n.l. dat ik 2 jaar terug op de Worlds echt nog moest trainen op m'n tight. N vorig jaar heb ik daar al flinke vorderingen mee gemaakt. Nu trainde ik vaak slaloms waar niemand fatsoenlijk doorheen kon komen. De nieuweste vorm van tight (een soort slang) zette ik op 6 voet of 5,5 voet n dan niet die 30,48 cm maar gewoon de lengte van m'n schoenzool nl 29 cm hahahaha.
N het ging top met de voorbereidingen tot ik tijdens een training op een hele lullige manier m'n pols brak.
N hoe zuur is het dan als er tijdens de ASS 666 een veld racers zich aanmeld waar je u tegen zegt. We hadden inmiddels de A status n dan komen ze hoor! Italianen, spanjaards,russen, tjechen, polen,engelsen 1 amerikaan, zweden, brazilianen n natuurlijk onze oosterburen kwamen erop af. N hadden we de laatste tijd veel regen, dit weekend was volledig droog.
Dominique kowalski was eigenlijk de enige topper die ontbrak, maar hij had al begin dit jaar aangekondigd een sabbatical te nemen om een oude ford mustang op te gaan knappen. MAAR ik ben benieuwd of hij het wel geredt zou hebben tegen het geweld uit zweden , want wat gaat die Viking als een raket zeg.
Rob ging ook goed, was zelf sneller dan de nieuwe nederlands kampioen Bart Brunninkhuis maar kon helaas niet alle wedstrijden meerijden.
Debbie en ik hebben r alles aan gedaan om deze ASS 666 zo goed mogelijk te laten verlopen n uit alle lovende opmerkingen blijkt wel dat het geslaagd is!
N als je dan 2 dagen lang zit te kijken, alle cijfertjes noteerd en voor je de besten van deze planeet naar beneden ziet scheuren dan kan ik het op een gegeven moment niet meer houden hoor, bij een schitterende GS uitgezet door het Zweedse team. Ik reed uiterst voorzichtig de eerste run (na de wedstrijd eej) toen nog een keer van de ramp....Ja n hij voelde zo lekker met die Centrax achterwielen, dus nog 1 keertje terwijl ik de tijdwaarneming stiekem aangezet had....... Hihihi zonder met m'n linker arm af te kunnen zetten n met 1 arm op de borst pushte ik r toch nog een snelste tijd voor de nederlanders uit, maar dit alles uiteraard buiten mededingen. Was wel heel benieuwd waar ik gekomen was zonder deze blessure, maar we zullen het nooit weten.
live is a bitch and then you die!