Jo Martijn, zo had ik het nog niet bekeken... Ik snap nu wel wat je zegt en hoe je erop komt alleen zie ik het heel anders.
Het is juist super zo'n evenement en dat wordt alleen maar beter als de pionnen mooi staan! Dat lijkt mij de insteek en dat is toch okee om daar mee te beginnen en om daar meerdere lui bij te vragen. Kom ook en denk mee!
Zelf heb ik geen intentie om hetzelfde parcours te oefenen om zo hoger te eindigen. Het spelletje is daar veel te leuk voor! Ook ben ik er vrij zeker van dat het me weinig zou helpen. Als ik er bij kan zijn dan wil ik er van genieten. Zinloos om mezelf de druk op te leggen van het 'kennen' van de slalom.
Verder heeft Ernst laatst gewonnen met een paar uur slaap achter z'n kiezen. Een goede uitslag in september kan vast weer. Bij deze wil ik de suggestie van iedere bij voorbaat twijfelachtige uitslag graag undo-en.
Wat betreft mijn missie is het zo dat ik sinds een jaar of 10 in geen enkele sport serieus mee doe, of gedaan heb voor een hoge klassering. De manier om van iedere sport te genieten, is mijn mening.
Verder ken jij de wereldtoppers en heb je mij door de pionnen zien gaan... do I need to say more. Dat scheelt niet alleen veel in tijd ook in de hoeveelheid pionnen dat blijft staan.
De beste wint, en die daarna wordt tweede... heus.
It's all good!
Tjeers Erwin