Diverse F2 boards te koop aangeboden:
F2 is marktleider als het gaat om alpineboards! Ze maken zeer goede boards voor een zeer breed publiek (makkelijk te boarden)
Het nieuwe winterseizoen komt er weer aan en ik moet mijn boards kwijt. Ik doe regelmatig mee met wedstrijdjes (niet op alle boards) en wil zodoende op het nieuwste materiaal staan. Daarom gaan deze boards tegen een zeer scherpe prijs weg, terwijl ze zo goed (sommige zelfs nog beter!) als nieuw zijn.
F2 Speedster SL 166
Dit is een alpine board geschikt voor hardboots. Het board is 166cm lang en is voor de doelgroep 75+ ontworpen. Alleen voor gevorderden en experts. Het is mijn wedstrijdboard van afgelopen seizoen en er zijn slechts een paar wedstrijden op gedaan. Er zit werkelijk geen krasje op en is professineel getunend. Dat wil zeggen dat de kanten zeer scherp zijn en het belag een speciale structuur heeft waardoor deze makkelijk draait en sneller glijdt!
Door deze behandeling en het feit dat ik mijn boards vertroetel, is het board beter dan nieuw!
. Radius: 9,8 mtr
ï Powercap
ï V30 quadrax Titanal
ï G 60 Douglas Core
ï F-8000 Nanobase
ï Speed StrucTurn Finish
ï Razor Tuning
Echt een 'nieuw' board, waar je jaren op vooruit kan zonder gezeur. Ä 350,-
F2 speedster SL 163
Zelfde board, alleen een slagje kleiner en daardoor geschikt voor 70+ kg. Ook indoor wat makkelijker te handelen dan de 166.
Let op, dit board is NIEUW in het plastic!!!
. Radius: 9,5 mtr
ï Powercap
ï V30 quadrax Titanal
ï G 60 Douglas Core
ï F-8000 Nanobase
ï Speed StrucTurn Finish
ï Razor Tuning
Ä 350,-
F2 speedster SL 163
Zelfde board, alleen een slagje kleiner en daardoor geschikt voor 70+ kg. Ook indoor wat makkelijker te handelen dan de 166.
Dit board is dit seizoen gebruikt om slalomtraining te geven en alleen in Snowworld gebruikt.
. Radius: 9,5 mtr
ï Powercap
ï V30 quadrax Titanal
ï G 60 Douglas Core
ï F-8000 Nanobase
ï Speed StrucTurn Finish
ï Razor Tuning
Ä 300,-
F2 speedster RS 183
Tja wat moet ik hier over zeggen. Wil je met mach 23 de piste af en heb je ook de techniek hiervoor? Dan word je zeker vriendjes met dit board! Het snelste board in de F2 collectie en met zijn lengte van 183 geschikt voor personen van 75+. Ook dit board is gebruikt voor wedstrijden en heeft een speciale behandeling ondergaan. Het belag van dit board heeft een speciale visgraatstructuur, waardoor het board nÛg sneller glijdt! (echt bizar snel dus!). Ok van afgelopen seizoen
Board
L‰nge 183
Effektive Kantenl‰nge 166,5
Schaufelbreite 23,9
Mittelbreite 19,6
Heckbreite 23,9
Kurvenradius 16
Kern G 60 DouglasCore
Contruktionstyp TRIZONE DuoCap
Ä 350,-
F2 Silberpfeil 172
Dit is een extreme carve board zoals ze het zelf zeggen bij F2. Dit board is gemaakt voor slechts 1 ding: carven! Er is geen board op de markt wat beter spoort dan de Silberpfeil. Daardoor slechts geschikt voor experts die weten wat ze willen. Dit board is nagenoeg nieuw en is gebruikt als freecarveboard. In totaal 5/6 dagen op geboard.
Board
L‰nge 172
Effektive Kantenl‰nge 155,5
Schaufelbreite 23,8
Mittelbreite 18,4
Heckbreite 23,8
Kurvenradius 11
Kern G 60 DouglasCore
Ä 350,-
De prijzen zijn vaste prijzen, dus bieden hoeft echt niet. De boards hebben de normale fabrieksgarantie van F2. Zoek je een goed alpine board en kon je hem in de winkel nergens vinden (of voor Ä 550,-), dan is 1 van deze boards echt een goed alternatief.
Ik heb ook nog een freerideboard:
F2 Gothic 168, superlekker freerideboard voor maat 43+, breed board dus (27cm). Dit board heeft wel wat krassen en beschadigingen, maar is ook van afgelopen seizoen.
Het is het topmodel uit de freeride serie en heeft dus alle moderne snufjes (carbon, goed belag). Rijdt erg goed en makkelijk en heeft een zeer goede grip op hoge snelheid. Voor gevorderde tot expert boarders!
Board
L‰nge 168
Effektive Kantenl‰nge 134
Schaufelbreite 30,2
Mittelbreite 25,3
Heckbreite 30,2
Kurvenradius 9,2
Kern G 40 Light Core
Ä 225,-
Mail voor een foto of voor je vragen!