Vorige week is er naar heel veel mail adressen de onderstaande mail verzonden. Ik heb van heel veel mensen hun mailadres gevonden maar niet van iedereen. Zelfs van aardig wat

heb ik niet hun mail kunnen achterhalen, omdat deze niet te zien zijn in de ledenlijst. Dit is jammer dus, daarom post ik de mail hier ook nog even.
Bij de mails die ik verzonden heb zitten ook een uitnodiging, een inschrijfformulier en een poster. Deze kan ik hier niet in krijgen maar wil je die ook stuur dan een mailtje naar:
a.j.dekker@casema.nl of
karin.brakenhoff@quicknet.nlOp dit moment druppelen de aanmeldingen langzaam binnen. Leuk om te lezen dat er mensen reageren die ik helemaal niet ken en ik ga toch ook al een tijdje mee. Ik hoop dat iedereen de moeite neemt om zich van te voren in te schrijven. Dit is vooral voor het gemeenschappelijke dinner bij Snowbase nodig.
De mail die verzonden is was deze:
Beste snowboarders.
Op 24 en 25 april 2010 zijn er twee alpine snowboard wedstrijd bij Snowbase in Terneuzen.
Deze wedstrijden staan in het teken van de reünie. We zijn bezig om zoveel mogelijk snowboarders van nu en toen proberen te bereiken zodat er voor sommige
na heel veel jaren weer een leuke wedstrijd met oude bekende is.
Naast het boarden is er ook genoeg tijd en ruimte om bij te praten.
Voor sommige is het nodig om ons voor te stellen.
Wij zijn ouders van kinderen die nu alpine boarden. Die het belangrijk vinden dat er nog steeds alpine snowboard wedstrijden in Nederland zijn.
We hebben twee keer twee wedstrijden op de kalender gezet. De eerst twee staan in het teken van de reünie in Terneuzen en de volgende twee in Landgraaf zijn ook bekent gemaakt in het buitenland.
Dit is evengoed een open wedstrijd, voor iedereen. Dus wie de smaak te pakken heeft kan dan ook weer lekker boarden.
Maar waar het nu in deze mail om gaat is de wedstrijd van Terneuzen.
We hebben erg ons best gedaan om mail adressen te verzamelen. Maar we konden niet iedereen vinden.
Mocht je nu nog iemand weten en die zien/spreken of kunnen mailen doe dat dan gerust.
In de bijlage vindt je allerlei informatie.
Maar heb je nog vragen mail dan gerust. Ook op
www.soulboarders.nl kan je vragen stellen en met andere in contact komen.
We hopen op een gezellige opkomst.
Groeten van Andrè en Karin