Bedankt allemaal! De morele steun helpt me nog sneller op de been.

Even een update:
Beetje ziekenhuis heeft tegenwoordig wi-fi, dus vervelen hoef je je niet.
Heb namens de organisatie de officiële poedelprijs van Maarten mogen ontvangen + wat lekkers om nog vadsiger te worden. Bedankt Aranta en Raymond!
Het sneeuwt hier nog steeds. Alle locals lopen te bitchen. Ik zag vandaag een lokale kabouter op de 1e hulp die bij het sneeuwruimen door z'n rug was gegaan

Met die zustertjes zit het heel goed en ze zijn ook nog allervriendelijkst. Alleen geen dirndl-pakjes (die heb ik dus gemist zaterdagavond!)
Op de foto van eergisteren inderdaad 5 ribben doorgeknakt. Verder gelukkig alles op z'n plek. Gisteren een echo waarop ik een gezonde milt en linker nier zag. Ook zag ik m'n linker long meegaan met m'n ademhaling en aan het puntje een donkere vlek bloed. Die zit in de pleura = de ruimte tussen longvlies en borstkas (als ik het goed zeg). Dat moet vanzelf weggaan en ademhalen helpt daarbij. Vandaar fijne hallucinerende pijnstillers, want ademen doet pijn.
Vandaag weer een x-ray (sorry gast, zo heten die foto's) en daarop zag het er allemaal prima uit. Als het zo door gaat mag ik woensdag op transport