Ja, voor veel mensen betekent een event als dit dat er keuzes gemaakt moeten worden ivm. vrije dagen.
Maar in principe is UAC2 geen vervanging voor het NK, wel zou ik willen aantonen dat het Alpine boarden groot is en nog groter kan zijn als er een geweldig event georganiseerd wordt.
In eerste instantie zie ik een klein event met dedicated hardbooters die samen met plezier de sport beoefenen. Just a bunch of friends doing what they love to do, einfach curven machen. Dat event kan vervolgens door middel van de juiste promotie en media exposure als heel groot en/of belangrijk ervaren kan worden bij een zo breed mogelijke groep wintersporters.
Opdat er meer begrip, meer beoefenaars en wellicht meer van dit soort evenement kunnen komen op wat voor schaal dan ook.
Zo veel mogelijk side events bij bestaande programma's prima, dit idee voor een weekje weg is niet bedoeld om andere events overbodig te maken. Het is gewoon iets nieuws. Just a bunch of friends doing what they love to do, einfach curven machen.
Het is voor mij nog wel steeds dat dit idee ook ontstaan is uit gebrek aan waardering bij bestaande evenementen.
@Boy ik vind het zelf al heel wat dat je nu al overweegt een keuze te gaan maken. Het is nog maar een concept. Hierdoor heb ik in ieder geval het idee dat het echt een serieus event kan zijn.
Nogmaals, het 1 sluit wat mij betreft het ander niet uit. Het wordt een carve event, geen wedstrijd week.
Wellicht maak ik het nu alleen maar onduidelijker, zeg het dan ajb. Dan probeer ik het beter te verwoorden.