Nieuwe jaar, nieuwe trainingen.
Daan en ik zijn nu een paar keer onregelmatig geweest maar vanaf nu komt er meer struktuur in onze trainingen,worden er afspraken met Snowworld gemaakt en Ja, er gaat ook wat voor gerekend worden.
Er zijn nu nog 12 weken voor het NK in Laax daarvan weet ik al zeker dat ik met de Krokus vakantie er niet ben en Daan er deze week niet is, maar volgende week weer wel.
Dit houd in dat we vanaf volgende week beginnen met 10 maandagen les te geven. Het gaat 100 euro kosten om hier aan mee te doen en je kan je deze week en volgende week hier voor opgeven.
We rekenen hier 1 bedrag voor, en je kan dus niet per keer betalen. (om zo te voorkomen dat we maar voor 1 of 2 man naar Zoetermeer moeten komen)
De techniek training zal op maandag avond van 20.00 tot 21.00 zijn. Maar denk heel stiekem dat we elke keer wel half uurtje langer door gaan.

De 2 opgeef dagen zijn er voor om te kijken hoeveel man/vrouw dit willen en aan de hand hier van zullen we kijken of het zin heeft de trainingen te geven. Moeten namelijk wel op zijn minst 8 mensen zijn.
Ook zal het voor kunnen komen dat ik of Daan onverwachts een keer niet kunnen maar we zorgen dan gewoon voor een GOEDE vervanger.
Ook word er een schema gemaakt zo dat je kunt zien wat je welke week gaat trainen.Dit schema is een algemeen schema en word gaan de weg persoonlijker (omdat niet iedereen het zelfde niveau heeft)
Ik hoop jullie genoeg info te hebben gegeven en zo niet dan hoor ik het wel via hier, tel. of mail.
Info@boykalkhoven.nlBoy