Auteur Topic: 4 en 5 juni wedstrijden in Terneuzen  (gelezen 1362 keer)

Maarten

• Organisatie
  • Hero Member
  • *
Re: 4 en 5 juni wedstrijden in Terneuzen
« Reactie #25 Gepost op: 5 juni 2011, 01:13:11 »
Er is juist meer jeugd dan anders....
En op het NK waren er bij de Halfpipe maar 9 Heren!!!!!!!

Aranta

• SBH
  • Hero Member
  • *
  • Life is too short for a straight line!
    • chacaltaya
« Reactie #26 Gepost op: 5 juni 2011, 14:22:29 »
Animo bij jeugd en dames is alleen maar toegenomen vergeleken bij aantal jaar geleden; bij de mannen idd laatste tijd even wat minder, en dat dus ook bij soulboarderstraining. Daar hadden we vooral opleving toen er structureler echt training werd gegeven...

Voor deze wedstrijd weet ik dat aantal vaste deelnemers  verhinderd waren door bruiloften, verhuizingen, examens, toetsweken, blessures, en vakantie. Anders hadden we die 25 deelnemers echt wel gehaald. En voor aantal twijfelaars was de 25 eur per wedstrijd wel prijzig. Ik weet dat dat nodig was om uit kosten te komen maar is voor veel jeugd toch een drempel.

Rwin

• Organisatie
  • Hero Member
  • *
  • No pain, no gain
« Reactie #27 Gepost op: 5 juni 2011, 15:53:59 »
Mijns inziens is de terugname op de maandagavond bij Soulboarders ook niet representatief. Bij Chacaltaya op donderdagavond moeten we soms nee zeggen tegen nieuwe deelnemers.

Bij Soulboarders ontbreekt het aan een vaste kern die er echt iedere week is en voor een slalom zorgt. Dat valt mij ook te verwijten.

Echter, met de trainingen van Boy en Daan vind ik het ook onoverzichtelijk wie nou waar meedoet. Er zijn er veel die nog even de Soulboarders slalom meedoen, maar ver voor het einde daarvan weer naar binnen zijn verdwenen. Een en ander is dus wel heel vrij geworden en het zijn altijd dezelfde mensen die opbouwen en afbreken - er wordt nooit meer als groep geopereerd.

Daarom ook des te meer respect voor mensen als Michel, Henk, Aranta en Maarten (en wie ik nu vergeten ben) die er gewoon wel altijd zijn.
Go hammer - go hardboots! :H

Maarten

• Organisatie
  • Hero Member
  • *
« Reactie #28 Gepost op: 5 juni 2011, 15:58:51 »
Sleuteltje doet wonderen.....

Rwin

• Organisatie
  • Hero Member
  • *
  • No pain, no gain
« Reactie #29 Gepost op: 5 juni 2011, 16:35:10 »

Heb je gelijk in...anders geef ik hem volgende keer aan iemand mee en mag die zelf kopie maken.
Go hammer - go hardboots! :H

MICHEL

• Hero Member
« Reactie #30 Gepost op: 5 juni 2011, 17:01:41 »
helaas zijn we in de zomermaanden niet of zelden aanwezig op de maandagavond
vanaf september proberen we weer elke maandag avond erbij te zijn

en wat betreft de wedstrijden.....
als dit in de winter is wil ik er nog over nadenken om weer eens mee te doen maar als het zulk lekker weer is als gister ga ik toch echt motorrijden
my stuff
hardboots: Deeluxe indy mt.44
bindingen: F2 intec titanium
SL: Tomahawk 160cm
GS: Völkl 178cm
softboots: K2 Maysis mt.44
bindingen: Flow TEAM (:P)
SBX/freeride: Elan Vertigo 168cm.

Aranta

• SBH
  • Hero Member
  • *
  • Life is too short for a straight line!
    • chacaltaya
« Reactie #31 Gepost op: 5 juni 2011, 17:57:09 »

Heb je gelijk in...anders geef ik hem volgende keer aan iemand mee en mag die zelf kopie maken.
Ook goed. Maar wel fijn als ik weer een sleutel zou hebben. Had er een waardoor vaste kern altijd kon steken, maar heb m aan iemand gegeven (weet niet meer wie) en nooit meer terug gehad. Dus geef m maar dan maak ik zelf wel even een kopie!!!