Tja de focus begint bij ons weer richting zomersporten (kitesurfen, wakeboarden) te kruipen, van het najaar houdt ik me van harte aanbevolen.
Als we dus ooit iets van de achterstand goed willen maken op deze slalom beulen, wellicht toch goed om de zaterdag eens te besteden aan........
Was vandaag erg gezellig en positief.
Er was een nogal afwisselende slalom gestoken die nogal wat vergde van de deelnemers.
In mijn geval voor het eerst letterlijk "paaltjes rammen"!!
Veel dank aan Erik van der Most voor zijn tijd en inzet, is erg gewaardeerd en natuurlijk aan Jessica voor haar poging om "kruisbestuiviing" tussen de verschillende "slalom clans" te bewerkstelligen!
Ik hoop na de komende twee wedstrijden nog vaak met jullie mee te kunnen trainen, heel graag zelfs!
Althans als ik m'n boots weer kan herstellen van een verwoeste schnalle en een verziekt canting mechanisme, gaat vast lukken, met heel veel dank aan de mensen van Quanjel in Schinnen, hebben vanmiddag ongeveer twee uur kostenloos onderdeeltjes staan fabriceren om herstel van het canting mechanisme mogelijk te maken, jullie zijn de beste!!!!!
Groeten, Martijn
PS Mike, niet aan gedacht, het forum van Chacaltaya zag er erg doods uit deze week.
Stel voor om het

forum af en toe te checken, verdere aankondigingen pogen we ook bij jullie te posten!