voor iedereen die het wil weten (of juist niet):
aangezien ik al enige maanden over jullie "schouders" meekijk op dit forum en rick zo vriendelijk was om mij te registreren onlangs, dacht ik, ik zal me eens voorstellen.
ik ben danny van dooren, 32 jr oud, getrouwd en sinds paar weken vader van een dochtertje. ik woon op 300 mtr van rick vandaan en had nog nooit van deze knul gehoord voordat hij zijn Hydro te koop aanbood. wat is de kitewereld toch groot??!!
sommige van jullie heb ik vorig jaar in Hierden gezien bij mijn vuurdoop met de Wipika Hydro. Die is er inmiddels weer uit en ik heb Rick zijn amp's overgenomen en voorzien van een fifth.
daar waar ene Pele zijn kites te koop aanbiedt zie ik een foto met warempel mezelf op de foto!!@#$
ik hoop een dezer dagen/weken weer samen te kunnen varen want hierden ervaarde ik als erg gezellig.
verder doe ik nog een beetje windsurfen/golfsurfen/snowboarden/snowkiten/flyboarden/wakeboarden dus eigenlijk is alles met een board wel leuk.
best trots ben ik ook op mijn eerst zelfbouwprojectje: "Woody" 138*38; ach ik doe er een fotootje bij, waarom niet.
groet aan allen, danny
[verwijderd door de admin]