Nog verhalen van afgelopen weekend? hahahahahaha make my dayyyyyyy zaterdagmorgen 8.00 loop ik met mike in de duinen van ouddorp(we zijn r met ons campertje blijven slapen) staat g1 zuchtje wind, shit waar blijftie? zie wel 2 reetjes, ik bedoel van die hertjes eej?maar hier benk niet voor naar zeeland gekomen.
N uur later lijkt t net alsof iemand n knop omgezet heeft, t waait van de planeten.......NW dus naar mn lievelingsstek in zeeland VROUWENPOLDER,mn windmetertje meegenomen naar t strand staat er n dikke windkr8 8....... shit kank niet kiten, maar kheb gelukkig mn windsurfsetje meegenomen n was aant knallen met n 4.1, kom ik stuk voor stuk al mn zeeuwse windsurfrakkers tegen,eg l8en n heerlijk om weer is te doen! ik had x-ray al gebeld dat t flink waaide n hij zou komen.....rond n uur of 1 nam de wind wat af ,x-ray kwam precies op tijd n samen hebben we lekker lopen knallen, t mooie van vrouwenpolder is dat met hoog water je een lagune hebt waar je bel8gelijk veel vaart kan maken om op de golven giga sprongen te maken.... ik hoor zo'n stemmetje (van n naish video) ... waves can supercharge your jumps....ja heerlijk gasten wat is dat toch n mooie sport!