Auteur Topic: 13 en 14 mei: Snowboard Holland alpine weekend Landgraaf  (gelezen 4714 keer)

Ouwesnowboarder

• Gast
Re: 13 en 14 mei: Snowboard Holland alpine weekend Landgraaf
« Reactie #50 Gepost op: 14 april 2006, 16:22:40 »
Mijn opmerking was meer ingegeven vanuit mijn eigen " frustratie" dat ik zelf eerder met boarden had moeten beginnen en niet pas op mijn 30e  :-\

Ik ken dat gevoel, ik was zelf  'pas' 44 toen ik leerde boarden...

Hjalmar

• Hero Member
    • Snow Dragon
Re: 13 en 14 mei: Snowboard Holland alpine weekend Landgraaf
« Reactie #51 Gepost op: 14 april 2006, 18:22:50 »
Wat ik bedoelde met 'boegbeeld' kun je goed zien bij het darten: sinds 'Barney' het goed ging doen in wedstrijden en in de media, zijn veel mensen gaan darten. En sinds er op TV een programma 'dancing with stars' of zoiets was, lopen de dansscholen vol.
Wat ik dan zo jammer vind is dat het duidelijk is dat het medium TV heel sterkke promoto ris en dat we als alpineboarders dit jaar zeer weinig aandacht van de SBH (of aanverwant), die de sport beerder wil promoten, hebben gekregen.
Er is geen enkele footage van de GPS en de PSL getoont (als er al wat is opgenomen) en toen er met veel bombarie de Boarderx werdt getoond, werd er even ingeslikt dat de alpineboarders ook hieraan mee deden en ook nog een nummer 1 en 2 op het podium mochten vertegenwoordigen.

Ik ben wel blij te horen dat het een vol huis wordt, nu hopen dat we een deel van deze jongeren ook een terug zien op de baan in een wedstrijd..., want dat lijkt mij toch een deel van het doel van zo'n dag.

Just my two cents.

En ik behoor ook tot de generatie oudere boarders, of moet je dan 50+ zijn?