geen ballotage, realisme, minimaal de helft valt af!
Citaat van: xray op 3 mei 2006, 16:19:04Lijstje met namen die mee zouden kunnen (in bezit kite/windsurfspullen)....RonaldArantaErnstHarmenRonald KErwinPepDanielleMarcWillemMaartenRobRaymondBartKeesPimEmielRickDannyEn toch doen er maar max 8 mee.... Ik wil ook wel mee!! Kan alleen niet kiten, maar wil het wel eens zien!
Lijstje met namen die mee zouden kunnen (in bezit kite/windsurfspullen)....RonaldArantaErnstHarmenRonald KErwinPepDanielleMarcWillemMaartenRobRaymondBartKeesPimEmielRickDannyEn toch doen er maar max 8 mee....
Citaat van: Willeke op 4 mei 2006, 08:44:25Citaat van: xray op 3 mei 2006, 16:19:04Lijstje met namen die mee zouden kunnen (in bezit kite/windsurfspullen)....RonaldArantaErnstHarmenRonald KErwinPepDanielleMarcWillemMaartenRobRaymondBartKeesPimEmielRickDannyEn toch doen er maar max 8 mee.... Ik wil ook wel mee!! Kan alleen niet kiten, maar wil het wel eens zien!Volgens mij hebben we aan Willeke een Soulboardersbuschauffeuse (mooie voor Scrabble ) en een gezellige nog wel ook dan!
...................... minimaal de helft valt af!