Rwin
Organisatie
Hero Member

No pain, no gain
|
 |
« Gepost op: 3 April 2009, 16:34:33 » |
|
In het kader van de nationale sportweek is de training van maandag 20 april aangemeld als evenement: http://www.nationalesportweek.nl/TemplateBased/Campagnes/events/Snowboard-slalom-training.aspxDe slalom zal van 20u-22u staan als het Michael lukt te ruilen met de skiërs die tussen Chacaltaya en  hun training hebben. Als mensen om 19u komen, dan hebben ze alle tijd voor omkleden, aanschaffen van een toegangskaartje en het inwinnen van informatie bij iemand van  of Chacaltaya. Ik zelf zal zorgen dat ik er ook op tijd al ben. Er geldt een speciaal tarief voor toegang tot de baan: 1 uur 15,00 2 uur 19,50 4 uur 27,50 8 uur 30,00 Leden van Chacaltaya en  die een trainingskaart hebben, kunnen eenmalig een gratis ticket ophalen bij de receptie. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: 8 April 2009, 16:23:53 door Rwin »
|
|
Go hammer - go hardboots! 
|
|
|
|
|
|
|
Rwin
Organisatie
Hero Member

No pain, no gain
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 6 April 2009, 15:44:02 » |
|
Het evenement is goedgekeurd door de webmaster, maar ik kan helaas (nog) niets wijzigen: http://nationalesportweek.nl/Campagnes/events/Snowboard-slalom-training.aspxHet evenement is in samenwerking met Chacaltaya, waardoor er de hele avond van 18u30-22u een slalom zal staan! Deze slalom is dus open voor iedereen die wil slalom snowboarden en dus ontdekken dat indoor boarden veel meer is dan in 10 seconden in een rechte lijn naar beneden rijden... [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rwin
Organisatie
Hero Member

No pain, no gain
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 7 April 2009, 15:02:31 » |
|
De slalom zal van 20u-22u staan als het Michael lukt te ruilen met de skiërs die tussen Chacaltaya en  hun training hebben. Als mensen om 19u komen, dan hebben ze alle tijd voor omkleden, aanschaffen van een toegangskaartje en het inwinnen van informatie bij iemand van  of Chacaltaya. Ik zelf zal zorgen dat ik er ook op tijd al ben. Vooralsnog is er niets met Snowworld besproken over een speciaal tarief. Ik hoop dat we voor deelnemers een speciaal trainingstarief kunnen bedingen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MICHEL
Hero Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 8 April 2009, 19:50:41 » |
|
ik heb nog wel een geel hesje liggen hier wat je aan kunt doen 
|
|
|
|
|
|
my stuff hardboots: Deeluxe indy mt.44 bindingen: F2 intec titanium SL: Tomahawk 160cm GS: Völkl 178cm softboots: K2 Maysis mt.44 bindingen: Flow TEAM (  ) SBX/freeride: Elan Vertigo 168cm.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|